Onderweg van Boadella D'Empordá naaar Girona

30 augustus 2014

Omdat we gisteren een behoorlijke afstand hebben afgelegd, gaan we vandaag zeker onze eindbestemming, Girona Airport hotel, bereiken. Dit betekent echter wel dat er vandaag grotendeels langs de autoweg gefietst moet worden. We beginnen met, wat anders, een beklimming van 5 kilometer. Hierna wat kleine afdalingen en stijgingen. Omstreeks het middaguur komen we op de N-11 richting Girona terecht. Ook dit is zeker niet vlak en tot overmaat gaat het ook nog regenen. Al snel is het weer droog en om 15.30 rijden we het centrum van Girona binnen, waar een lekker broodje Franfurter Würst en chickenwings ons naar binnen lonken. Dit is echter nog niet het eindpunt, deze is 15 kilometer en nog wat stevige stijgingen verderop. Om 17.00 komen we bij het hotel aan en de receptioniste is zo vriendelijk om dit vast te leggen op de foto. Hier leveren wij onze fietsen in, welke door de firma Soetens Transport, thuis afgeleverd zullen worden. Joehoeeee....... we hebben het gehaald en mogen nu van een welverdiend weekje Barcelona gaan genieten. Dat zal wel even wennen zijn na al die inspanningen.

Het was een bijzondere ervaring met moeilijke momenten, prachtige uitzichten en zeker de moeite waard! ONVERGETELIJK!!!!

1. Martin:
    30 augustus 2014
    Gefeliciteerd met deze mooie reis en prestatie. Ton, opgeven was nooit een optie. Odette, samen een mooi team. Geniet van de rust; het is echt verdiend. Wedstrijdje Barcalona? Ramblas, strand, Sagrada, cerveza, vino. Groetjes, Martin en Riette
  2. Brigitte:
    30 augustus 2014
    Wat een toppertjes zijn jullie. Nu lekker genieten en uitrusten xx
  3. Lenie van velzen:
    30 augustus 2014
    Geweldig dat jullie dit hebben volbracht!Geniet nu lekker van de laatste week!gr André en Lenie
  4. Albert Imthorn:
    30 augustus 2014
    Top! Geniet van een weekje 'rust'!
  5. Lisette:
    Top gedaan! Geniet nog lekker in barcelona. X
  6. Karin Hage:
    Geweldig!
  7. Didi:
    30 augustus 2014
    Geweldig hoor en nu camp nou, sagrada, gaudi, ramblas, mont juich etcetera. Geniet ervan.
  8. Fritzie:
    31 augustus 2014
    Van Harte en wees trots op deze prestatie. Ik kan je vertellen dit neem je mee en maakt je sterker, want jullie hebben wilskracht en doorzettingsvermogen getoond!
    Nu gewoon lekker luieren, genieten biertje st Michael is aan te raden! Let wel op zakkenrollers en laat je tas niet zo maar staan naast je stoel of zo. (Ton nog even Ajax verliest van Groningen en Feyenoord (had moeten winnen was beter) speelt net gelijk uit tegen Twente ).
    Adios amigo's.
  9. Linda:
    1 september 2014
    Gefeliciteerd! echt supergoed gedaan, geniet nog lekker van Barcelona.
  10. Wil:
    1 september 2014
    Wouw!!! Gefeliciteerd, wat een prestatie! Geniet van deze welverdiende week in Barcelona. XX
  11. Claude:
    Congratulation!
    Supper, ihr könnt stolz auf euch sein ;-)

Ich hatte bereits mein BarcelonaWeekend und werde heute nach dem Vergnügungspark zurückfliegen...
    Hasta la Velo! :)
  12. Fred van der Loo:
    3 september 2014
    Odette en Ton,
    Ik heb bewondering voor jullie doorzettingsvermogen en deze prestatie. Super! Geniet van dat weekje Barcelona en even geen banden plakken...
  13. Jaimee:
    4 september 2014
    toppers!
  14. Jeannette Broer:
    14 september 2014
    Ha die Odette (en Ton) Petje af voor deze prestatie, echt top gedaan!
    groetjes