Onderweg van Beaune naar Cluny

16 augustus 2014

Bij ons vertrek uit Beaune komen we al snel terecht op een schitterend fietspad tussen de wijnranken, waar Beaune om bekend staat. Het is niet voor niets de bekende wijnstreek de Bourgogne. In Pulligny-Montracet kwamen we hotel Chardonnay tegen waardoor wij aan Loes moesten denken. Odette noemt haar namelijk Louise de Chardonnay (zie foto). Op wat dorpjes na, waar wat kleine klimmetjes gemaakt moesten worden, is het tot onze verbazing vrijwel vlak tot aan Cluny. Hierdoor verloopt de reis voorspoedig en zijn wij al om 15.30 en 80 kilometer verder in het hotel. Ook deze ligt pal aan de route. Dat schiet lekker op morgenochtend voor onze rit naar Villefranche. Naast het hotel Odillon bevindt zich tevens een idyllisch Italiaans restaurantje (le Forum), waar je heerlijk kunt eten.

1. Corrie Brakhoven:
  2. Corrie Brakhoven:
  3. Hans:
    16 augustus 2014
    Nou nou de kilometers vliegen om mijn oren, goed bezig. Geniet er lekker van.
  4. Youri en leonie:
    16 augustus 2014
    Wauw ziet er weer schitterend uit.. en heerlijk zo'n lekker biertje! Hebben jullie zeker verdiend na zo'n dag hard fietsen ;-). Geniet ervan en we skype gauw weer even.. dikke kus youri, leonie, nic, bas en luc...

ps zijn super trots op jullie
  5. José de Vreugd:
    17 augustus 2014
    Hoi Odette en Ton, wat n onderneming zeg! Heel veel plezier verder op jullie tocht! Groeten uit Katwijk.
  6. Karin Hage:
    17 augustus 2014
    Nooit verwacht dat jullie dit in jullie hebben. Chapeau!